Кошик
2199 відгуків
promo_banner

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (97) 087-55-46
🌞 ALLBABY магазин товарів для дітей
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

📢📢📢📢📢📢📢📢📢📢📢📢📢📢📢📢📢📢 🪐 ПОВЕРНЕННЯ та ОБМІН ✏️ Компанія здійснює повернення та обмін товарів згідно із Законом «Про захист прав споживачів». ✔️ Терміни повернення та обміну Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів з моменту отримання товару покупцем. ✔️ Умови повернення для товарів належної якості У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару, зв'язавшись з менеджером за номером телефону, вказаним на сайті та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням. Повернення здійснюється транспортною компанією "Нова Пошта" за рахунок Відправника. Повернення має бути належної якості: • - товарна упаковка не пошкоджена; • - повна комплектація; • - відсутні будь-які механічні пошкодження; • - немає слідів користування. Повернення коштів відбувається: • - переказом коштів на банківську картку після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання товару. ❗ ❗ ❗ Група товарів, що входять до Додатка №3 постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172 - поверненню та обміну не підлягають! ✔️Умови повернення товарів неналежної якості • У разі отримання товару неналежної якості, Клієнт може зв'язатися з менеджером за номером телефону, вказаним на сайті та в індивідуальному порядку вирішити питання заміни або повернення. • При отриманні товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар – розмір знижки обговорюється індивідуально. • У разі виявлення недоліків товару, що не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або повернення коштів. • Повернення здійснюється за рахунок одержувача та виключно доставкою "Нова пошта". • Магазин сплачує доставку товару лише у разі виявлення браку та відмови від отримання на відділенні пошти. Повернення має відповідати таким умовам: • – товарна упаковка не пошкоджена; • - повна комплектація; ❗ Повернення коштів відбувається: • - переказом коштів на банківську картку після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання товару. ❗❗❗ Заміна товару неналежної якості відбувається протягом 48 годин після отримання обмінного товару. ОБОВ'ЯЗКОВО перевіряйте відсутність механічних пошкоджень та комплектацію, наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення у присутності працівника служби доставки. Ми не гарантуємо вирішення спірних ситуацій з товаром на Вашу користь, якщо товар не перевірено при отриманні!

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner