повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
📢📢📢📢📢📢📢📢📢📢📢📢📢📢📢📢📢📢
🪐 ПОВЕРНЕННЯ та ОБМІН
✏️ Компанія здійснює повернення та обмін товарів згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
✔️ Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів з моменту отримання товару покупцем.
✔️ Умови повернення для товарів належної якості
У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару, зв'язавшись з менеджером за номером телефону, вказаним на сайті та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням.
Повернення здійснюється транспортною компанією "Нова Пошта" за рахунок Відправника.
Повернення має бути належної якості:
• - товарна упаковка не пошкоджена;
• - повна комплектація;
• - відсутні будь-які механічні пошкодження;
• - немає слідів користування.
Повернення коштів відбувається:
• - переказом коштів на банківську картку після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання товару.
❗ ❗ ❗ Група товарів, що входять до Додатка №3 постанови Кабінету Міністрів України
від 19 березня 1994 р. N 172 - поверненню та обміну не підлягають!
✔️Умови повернення товарів неналежної якості
• У разі отримання товару неналежної якості, Клієнт може зв'язатися з менеджером за номером телефону, вказаним на сайті та в індивідуальному порядку вирішити питання заміни або повернення.
• При отриманні товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар – розмір знижки обговорюється індивідуально.
• У разі виявлення недоліків товару, що не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або повернення коштів.
• Повернення здійснюється за рахунок одержувача та виключно доставкою "Нова пошта".
• Магазин сплачує доставку товару лише у разі виявлення браку та відмови від отримання на відділенні пошти.
Повернення має відповідати таким умовам:
• – товарна упаковка не пошкоджена;
• - повна комплектація;
❗ Повернення коштів відбувається:
• - переказом коштів на банківську картку після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання товару.
❗❗❗ Заміна товару неналежної якості відбувається протягом 48 годин після отримання обмінного товару.
ОБОВ'ЯЗКОВО перевіряйте відсутність механічних пошкоджень та комплектацію, наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення у присутності працівника служби доставки. Ми не гарантуємо вирішення спірних ситуацій з товаром на Вашу користь, якщо товар не перевірено при отриманні!